First day.

Ja, då har plugget kommit igång på riktigt. Bytade en class till Earth Science, riktigt kul. Det enda jag tyckte var intressant i biologi på gymnasiet så det känns bra. Tar den online också, even better. Jag har ju sovmorgon varje morgon, alltså ingen ångest över tidiga morgnar. Helt underbart. Inte för att jag kommer ligga och sova bort dagarna, men jag kan då ägna mig åt mina tre kurser jag har online och sen träna en del också. Känns skönt.

Idag börjar jag först 05.10 ikväll, men måste upp lite innan och skriva ut lite saker och köpa books. Ikväll ska jag och Elle mysa framför finalen i Paradise Hotel, finally.

Jag kör just nu en detox bestående av bara äpple för att rensa kroppen efter allt socker jag ätit under lovet. Jag har nästan ingen energi, men det ska tydligen bli bättre dag tre. Idag är det min andra dag, tydligen den värsta. Så träningen denna veckan blir inte alltför hård.

Nu ska jag fixa mig sen plugga vidare innan jag sticker till skolan. Ska försöka skriva upp mig som volontär på NYC Fashion Week som börjar nästa vecka! WIHO!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0