Friday

Hade sjukt svårt att sova i natt, fick värsta förkylningen, som konstigt nog var borta när jag vaknade. Hoppade ur sängen redan sju i morse för att gå in på skolans hemsida för att se om den var stängd idag med pga. snön. YES, det var den. Nice.

Idag tänkte jag ha en liten fixardag, städa, plugga, lämna tillbaka ett linne jag köpt, köpa vitaminer som är slut och sen fixa hårinpackning, händer och fötter och lite sådär.

Bra dag helt enkelt, och imon ska jag nog åka till IKEA och köpa lite godis tror jag.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

myyys puffe:) vill ocksa vara i new yoork nu!!!! ga runt i snon och ta en chai latte pa starbucks :)

2010-02-27 @ 16:08:15
URL: http://charlottegiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0