Goooooood morning

Vaknade för en stund sedan, sitter och tar det lite lugnt och laddar för träning vilket jag ska iväg på om drygt en timme. Har nämligen kvällslektion ikväll så hinner inte då. Ska försöka hinna med en hel del plugg idag. Idag är det en vecka sedan vi var ute och jag känner fortfarande hur sugen jag INTE är på att gå ut efter det. Blev lite galet, och nu ska jag inte gå ut förrän det är riktigt varmt och skönt ute har jag bestämt. Jag är lite trött på det för tillfället, så nu får det dröja till april iaf.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: sofie lundberg

Hej Stephanie,



Vi gick på ProCivitas tillsammans, men jag vet inte om du känner igen mig; jag gick ett år under dig.

Jag har sökt till FIT till hösten och har lite frågor som det hade varit supersnällt om du hade lust att besvara. Är sjukt spänd på svaret, men vågar inte hoppas för mycket eftersom det verkar så svårt att komma in. När fick du ditt? Och hur stor är chansen att man kommer in tror du? Jag hade bra betyg men jag antar att det inte räcker. Sen har jag även lite frågor ang. stipendier; vad du sökte och om du fick några. Om du vill får du gärna maila mig på hotmail eller facebook.



Jättetacksam för din hjälp! Hoppas du har det superbra så hörs (och ses!) vi förhoppningsvis snart.



Kram Sofie

2010-02-18 @ 21:58:49
URL: http://lundbergsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0