I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars

Nu känner jag hur glädjen strömmar igenom mig igen. Jag hade nästan inte haft någon kontakt med min familj eller bästa vän över helgen, och jag kände mig helt tom och ensam inombords. Så fort jag fick ett samtal och lite mail kände jag all kärlek och att jag faktiskt inte var ensam alls. Skönt. Hatar ovald ensamhet, fruktansvärt frustrerande.

Jag har pluggat idag, handlat mat och sitter nu och pluggar och fick massa energi från samtalet med min älskade Alex. Fick en otrolig längtan till att komma hem till svensk sommar och bara mysa med min bästa vän.

Jag är också glad för att min pappi och lillsyrra kommer hit på springbreak några dagar och förgyller mitt liv. Can't wait.

Okej, ska försöka få lite plugg gjort innan jag skriv och bränna på gymmet.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0