Lördag = plugg

Jag vet inte vad som har hänt riktigt, men 98 Thompson Street är numera bara en lägenheten full av plugg. Vaknade vid 10, började plugga direkt. Kände för en paus så jag tog mig ner till Pier 11 för att ta båten över till IKEA, Brooklyn. Köpte lite godis. Hem, plugg. Det enda vi gör i denna lägenheten är att plugga! Helt sjukt. Men det värsta är att jag tycker det är kul, trots att det i princip bara är mina liberal arts. Imon ska jag på museum för att kolla in jordens historia, minerals and gems och sånt kul...

Kanske hinner en sväng till gymmet också kanske, we'll see.

Kanske ska berätta lite för er om min klass i Mass Communications igår. Helskön klass, underbart trevlig Rumänska och världens skönaste bög. Det kändes bra. Mycket skrivande i den kursen så det kommer nog gå som på räls!

Nu ska jag springa ner och köpa vatten på hörnet, sen ska jag och min kära Elle kolla film.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0