Math

Kom nyss hem från skolan. Hade som sagt matte, och ja det kändes faktiskt väldigt okej. Började med att läsa om massa nummer system, Binary, Mayan, Roman osv. Kursen handlar mer om idéer och system inom matten. Det känns bra att vara tillbaka. Man har ju alltid en känsla av, ja jag vet inte vad jag ska kalla det, inför skolstart men såfort man är tillbaka är det skönt. Då påminns man också om varför man egentligen är här, just det - för att lyckas, och var gör man det bättre än i New York? Ingenstans. Hehe

Sitter just nu och käkar ett äpple, planerar mitt plugg som jag ska ta itu med ikväll och om en timme ska jag till gymmet. Har faktiskt börjat längta till gymmet, kanske inte 1,5 timmes cardio, nog mer ångbastun haha.

Vi hörs senare.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0