Onsdag.

Har egentligen inte så mkt att skriva mer än det vanliga. Hade skola idag, matte. Det var så mkt ny info att mitt huvud snurrade när jag lämnade lektionen efter tre timmar. Men det var intressant, sakar jag ALDRIG hört om tidigare. Kom hem, lagade mat och pluggade lite och gick och tränade vilket tog emot så in i fan idag. Ska nog försöka komma iväg lite tidigare annars blir jag lite trött efter åtta och tappar fokus och bara står och tittar på alla svettiga killar.

Jag vet ju sedan tidigare att folk som läst denna bloggen haft lite åsikter om hur jag tränar, och sedan skriver om det - så, jag varnar er nu. Ni ska nog sluta läsa nu för det kommer bli precis likadant som innan. Hehe.

Nu ska jag duscha sen kolla film i min gosgosiga säng.
xx

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAH du är bääst! :) du vet nog vad jag syftar på Love you muuchoo

2010-02-18 @ 14:15:05
URL: http://alexandrarundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0