Start!

Jaha, då var det den 1 februari idag då. Känns bra, det går mot vår, sakta men säkert. Så härligt! Måndagar är denna terminen min lediga, väldigt nice vill jag säga. Började dagen med att gå och betala hyra samt be dem idioterna komma hit och fixa 1. vår trasiga golv, 2. mitt element som sprutar kokhett vatten, 3. Elles fönster som har inte går att öppna utan att typ hela fönstret trillar ut, och 3. en stor spricka ovanför vårt köksfönster. Och just det, ej att förglömma, vår dusch som läcker vatten dygnet runt haha. Det är inte så farligt som det låter, men så mycket pengar som betalas för denna lägenheten borde den vara i toppskick!

Efter det gick jag och tränade. Skönt. Nu är jag hemma, ska strax duscha sen får jag se vad jag hittar på.

Vi hörs imon igen.

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0