Studying makes me fat

True story. Att sitta inne och plugga en hel dag gör att man bara äter hela tiden. Mitt godis som jag köpte på IKEA igår (som förövrigt skulle räcka länge), är nästan slut tack vare allt plugg. Jag submittar essay efter essay i min kurser online, och det verkar inte finnas något slut. Men what to do?

Imon är jag ledig, tisdag också. Så jäkla härligt att slippa få ångest över måndagar. På torsdag börjar fashion week, och vi har ännu inte fått någon show vi vill ha. Måste fixa i veckan!

Imorgon måste jag helt seriöst ta tag i träningen och maten alltså. Börja laga ordentlig och nyttig mat, inte bara äta äpple.

Good news, pappa och Pau kanske kommer på sportlovet, eller nästa svenskt lov. SÅ härligt!

Nu - plugg och fortsatt lyssnande på min favoritlåt just nu:
"Whatcha say" - Official Acoustic version

Men obligatorisk photo Booth:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0