Tisdag

Vaknade tidigt imorse men somnade om igen. Vaknade igen för någon timme sedan, tittade ut - snöar! Kan det inte bara bli vår? Igår var jag på gymmet och jag har upptäckt en helt fantastisk maskin - trappmaskinen. Jag gick på den i tjugo minuter, och det rann svett av mig - helt otroligt. Efter att jag gick av stod jag och lutade mig mot maskinen och höll på att spy så en kille som jobbar där kom fram och frågade om jag var okej och om han skulle hämta vatten. Gulligt. Därefter ångbastun och lite fix sen hem för plugg. Älskar det gymmet, man behöver inte ta med något själv. Handukar, rakhyvlar, bodylotions, hårspray, fön, tops finns allt där.

Idag ska jag plugga som fan, sen laga middag vilken idag kommer bestå av tonfisksallad, sen gymmet igen.

Vi hörs later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0