Whatcha say

Good morning. Vaknade för 2 timmar sen och har mest suttit och strukturerat mitt plugg. Gick nyss in för att se om någon hade droppat kursen historia online och yes, det var någon som hade gjort det så jag tog den. Så skönt. Nu tar jag 6 stycken Liberal Arts vilket menas att jag bara har 4 stycken, varav två PE-klasser kvar till mitt nästa läsår. Alltså kommer jag inte ha så många tråkiga kurser utan jag kommer kunna fokusera på roliga kurser så som journalism, copywriting, audience and media, fashion journalism osv. Jag tar hellre det att jag får läsa lite tråkigare ämne denna terminen.

Idag ska jag plugga gärnet. Ska skriva ett kort matteprojekt nu, följt av Psykologi och Earth Science. Ikväll har jag en klass i Macroeconomics 06.30-9.20.

Solen skiner i New York idag, helt underbart!

Hoppas ni mår fantastiskt, life is great :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0