1 januari 2010.

Gott nytt år på er! Visst känns det härligt, en nystart!

Riktigt taggad för detta året, jag bara känner det i hela kroppen att det blir ett toppenår. Igår var väldigt mysigt. Alex kom till mig vid tre, vi spelade spel och snackade några timmar innan vi åkte till mamma en stund. Tillbaka till pappa för middag vilken bestod av hummer till förrätt, fisksoppa till huvudrätt och någon slags pannacotta till efterrätt. Kvällen spenderade vi sedan framför brasan med massa gott och vid tolvslaget körde vi ner till stranden för att ta del av alla fyrverkerier med min älskade Alex! Kunde inte bli en bättre start på det nya året, vakna upp pigg och inte alkoholförgiftad som alla tidigare år haha.

Nu ska jag snöra på mig gympaskorna och ut och gå i några timmar, och sola ska jag med göra. Ikväll blir det bio. Wuuh, jag känner redan på mig att mitt sockerförbud kommer döda mig. Men jag ska klara det! No more sugar in my life haha.

Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0