2 januari

Andra dagen på det nya året. Allt känns så nytt och fräscht! Jag sov hos mamma igår, kollade två filmer och bara hade det mysigt. Hon hade köpt världens största godispåse, och jag åt ingenting. Snacka om disciplin. Haha. Men sugen var jag. Idag har jag varit ute och gått i det härliga vädret och nu håller jag på att fixa mig för ska strax möta upp min älskade lillsyrra och äta kinamat och sen gå på bio. Mysigt. Sen ska vi båda sova hos mamma och kolla film. Kommer nog avlida på bion utan godis, men ja då får jag väl göra det antar jag. Tänkte äta wokad kyckling och grönsaker iaf. Yummie.

Det är så härligt att vara hemma, men visst börjar det kännas i kroppen att jag vill tillbaka hem. Men jag ska suga ut det mesta från dem här dagarna som är kvar i Sverige, och mysa massa med min älskade familj.

Ska bli så kul att Amanda kommer och hälsar på mig bara en vecka efter jag kommit hem, och sen ska jag till Santa Barbara 10 dagar. SOOOOL!

Living the dream så att säga.

Gotta go!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg! Jag måste bara fråga: hur kom du in på den skolan i New York? Behöver man mycket erfarenhet eller liknande för att komma in? Kostar det att gå där, isåfall hur mycket? Tacksam för svar, jag skulle gärna vilja göra något liknande själv.. :)

2010-01-06 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0