4 hours walk

Idag har vi gått, gått och gått ännu mer. Vi gick härifrån vid ett ungefär och vandrade till Meatpacking District för att kolla in lite klubbar/lounger/restauranger vi vill testa på någon kväll. Därefter gick vi längs High Line Park, ett gammal järnvägsspår som dem byggt om till en jättemysig och cool park, cirka 15 block. Gick sedan 7th Ave, förbi skolan till Macy's, mot Empire State Building, längs 5th Ave, kollade in New York Public Library (där Carrie gifter sig i SATC), till Rockefeller och sen längs Madison Ave hem. Quite a walk så att säga. Gick och handlade lite vatten, sen vidare till China Town där jag skulle köpa äpple. Så kort och gått fick vi oss en riktig walk på fyra timmar idag. Mina höfter värker.

Nu sitter jag och käkar mina älskade Honeycrisp apples, fantastiska. Ikväll tänkte vi gå ut och ta en drink, blir nog Boom Boom Room, eventuellt Gold Bar. Imon väntar en rolig dag.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0