Friday.

Idag har det varit svinigt kallt här. Precis som hos er skulle jag tro. Fy! Trotsade kylan och gav mig iväg till gymmet. Sen vidare mot skolan där jag skulle köpa böcker. Men självklart var det stängt! Typiskt. Träffade en svensk tjej som jag fikade med igår, går samma skola. Hon köpte mina böcker - 250 dollar i fickan. Yes! Så det går antagligen +/-/0 nu när jag köper mina nya. Skönt att slippa lägga "nya" pengar på det.

Iaf så har det börjat 5 nya svenska tjejer på skolan, kul!

Iaf så har jag som sagt köpt gymkort, och ska börja ordentligt imon tänkte jag, eftersom jag nu ätit upp nästan allt godis och säkert gått upp 5 kilo som måste bort genast.

Ni kanske vill veta mitt schema för terminen:
Måndagar: LEDIG
Tisdagar: Aerobics, Matte, Mass Communications
Onsdag: LEDIG
Torsdag: Mass Communications
Fredag: Strategical Planning

Och utöver det tar jag 2-3 onlinekurser: Engelska, psykologi, och kanske historia.

Ska försöka fixa internship under mina två lediga dagar.

Ikväll vet jag inte vad som händer, strömmar in sms från alla möjliga människor men vet inte riktigt vad jag känner för eftersom jag inte känner dem här människorna så väl att jag vill gå dit själv. Elle har fortfarande sin bror och mamma här, men dem åker dock hem imon så då tänkte vi gå ut och ha kul!!!

Hoppas ni mår bra och inte är begravda i all snö som jag hörde kom nu i veckan.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0