Last day in Sweden

Jaha, då var snart min "semester" i Sverige slut. Gått otroligt fort, men också långtsamt. Nu börjar det krypa lite i kroppen att få komma tillbaka till lite puls. Sjukt skönt och relaxing att vara hemma, bara träffa min älskade familj och släkt men nu är jag sjukt taggad på att komma tillbaka. Wiiii.

Idag väntar en rolig dag. Eller egentligen inte superkul men när jag gör saker hela tiden så tycker jag det är kul. Ska strax ta på mig och gå ut och gå, sen sola. Därefter ska jag och Pau köra till Ängelholm och träffa Alex, vidare till mormor och morfar för avsked, vidare till stan för växling av pengar, vidare till affären för inköp av lite grejor, hem packa, städa, laga middag då pappa är bortrest till ikväll, till gymmet och sen hem och kolla film.

Yep, that's it.

Nu ska jag ta på mig och gå ut i snön.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0