Onsdag

God eftermiddag!

Läste att Michael Bloomberg (Borgmästaren) ska få företag att reducera saltmängden i varor. Bra kille det där, han har även tagit tag i problemet med transfetter och rökning på restauranger.

Idag ska vi ge oss ut och fixa lite saker, och ikväll blir det utgång på Juliet Supper Club i West Chelsea. Imon ska vi ut och käka på The Standard Grill som är beläget nedanför The Standard Hotel i Meatpacking District. Vidare upp till Boom Boom Room, lounge/bar på 18th floor av samma hotell, och tydligen THE HOTSPOT just nu. Därefter blir det nog utgång på Avenue.

Jag sitter just nu och lägger upp värsta schemat för när Amanda kommer hit, hittills inkluderar det Iceskating i Central Park, Powerwalk över Brooklyn Bridge, Besök på FIT, Bio vid Times Square, shopping (för hennes del) och en massa andra mysiga grejor! Ska bli så kul.

Längtar gör jag även till Santa Barbara dit vi åker tillsammans på tisdag. Alla studenter har anlänt då också så jag känner på mig att det blir mycket beerpong och röda muggar på collegefesterna. Woop woop.

Jag och Elle har även börjat smida lite planer om Spring Break. Miami or Bahamas?

Life is good, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0