Sunday

Igår utforskade vi som sagt China Town och deras utbud. Vi hittade frukt, grönsaker och fisk till sjuka priser, så dit kommer vi gå för att handla mat hädanefter. Så mycket pengar vi lagt på mat bara för vi varit för lata att ta oss till China Town, nu kommer vi ha mycket pengar över till roliga grejor istället.

Igår när vi kom hem bestämde vi oss för att vila ett tag eftersom vi skulle ut senare på kvällen. Så vid sju lägger jag mig i min säng, och tänkte sova drygt tre timmar. Det slutar med att jag vaknar upp tre i natt, och fattar ingenting. Somnade om igen och vaknade vid 9 - Pigg och utvilad. Väldigt skönt. Så nu är jag nog ifatt in terms of sleep.

Idag ska jag och Elle utforska East Village, kolla efter mysiga café, butiker osv. Ikväll ska vi ut och röja tänkte vi.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du vara jättesnäll och skriva ett inlägg i bloggen om hur du kom in på skolan du går på och hur du gjorde för att komma dit du är nu? Jag har blivit väldigt inspirerad av dig, och vill gärna ha tips och råd, det hade varit hur bra som helst! :)

2010-01-10 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0