Touchdown NYC

Nu har jag landat in i NYC. Flygresorna gick smärtfritt, men nu får det dröja innan jag sätter mig på ett plan igen känner jag. Nu vill jag vara här och njuta ett tag!

Jag landade på JFK efter att ha flugit väst in över Manhattan. Så JÄVLA coolt. Helt molnfritt flög vi ner om Battery Park, såg till och med vår gata! Tog shuttle in från JFK till Manhattan och skylinen var helt fantastisk i solnedgången, mina ögon blev helt tårögda när jag tänkte på att jag verkligen bor här. Det är ju helt fantastiskt när jag tänker på det haha. 

Känns OTROLIGT skönt att vara tillbaka här. Kalifornien (förrutom San Francisco) är lite bortom vad jag skulle kunna tänka mig att bo i, trots härligt klimat. Det är helt enkelt för konstig livsstil för mig där, kan inte sätta fingret på vad men jaja. Men jag och Amanda har haft det helt fantastiskt underbart, och jag är så glad att ha henne som en av mina bästa vänner!

När jag kom hem väntade ett STORT paket från mamma på mig. FULLT MED GODIS! Sitter och äter lite nu, men mitt huvud snurrar som vanligt som fan när jag flugit så jag känner mig lite yr och illamående så har gömt undan det nu. Imon börjar nämligen min detox på 10 dagar. Och imon ska jag äntligen köpa gymkort. Nu jävlar!

Imon är det värsta fixardagen för mig: köpa skolböcker, tvätta, städa och köpa några grejor jag måste ha.

OCH SEN... Har jag blivit utbjuden på middag av en väldigt trevlig kille från London som bor här... Och sen vidare ut på klubb. Blir säkert kul!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa massa på internet som jag missat.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0