Tuesday

Idag har vi haft en otrolig slapp jävla dag här på 98 Thompson Street. Vaknade ganska tidigt men kände bara för att stanna inne idag. Vi har gått i de flesta områdena vi velat kolla lite mer i, och att turista känns helt enkelt inte så kul längre. Det känns lite som vi kan det nu, efter fem månader i den här staden.

Nu är jag så otroligt rastlös däremot, och jag funderar på att gå en promenad/springa. Men nej. Kallt. Ikväll ska vi ut och röja. Vi har sagt det sedan i lördags nu så idag SKA vi.

Jag längtar sjukt mycket till fredag, Amanda kommer och vi ska ha det så mysigt. Och inte minst längtar jag till nästa tisdag då är jag är off to CALI BABY!

Jag älskar verkligen att resa, jag lägger hellre mina pengar på att resa än kläder. Därför tittar jag nu på resor till Mexico eller Bahamas på Spring Break. Det vore NICE!

Skriver mer imon, kanske händer något riktigt smaskigt ikväll som ni får ta del av här imon. Who knows?

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0