20

Kom hem från gymmet för en timme sen drygt. Köpte med mig lite godis hem som jag tänkte ha när jag och Elle ska ha filmkväll senare. Varför tycker jag inte det gott med godis längre??? VARFÖR??? Mitt sockersug har helt försvunnit, och ersatts med ja, typ illamående. Det har till och med gått så långt att jag inte bett pappa köpa med ngt. Det trodde jag aldrig om mig själv. Får väl äta mina jävla äpple, vilket är i princip mitt enda craving just nu.

Nu ska jag in och duscha, göra hårinpackning och sen ta på mig myskläder och sätta mig i Elles säng och kolla film. Mys mys mys. Förresten gick jag i linne hem från gymmet klockan 9 på kvällen utan att frysa. Fantastiskt. Hoppas på fint imon också. För på måndag ska det regna. Men det är bra för jag har SÅ mkt plugg innan lovet.

Mitt huvud håller på att koka sönder så röd jag är haha, hoppas det lagt sig till imon.

Snyggingen var inte på gymmet idag, tråkigt. Jag vill ju titta på ngn.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0