248 floors

Kom nyss hem från gymmet, så härligt att vara där lite senare på kvällen. Idag gick jag 248 floors, alltså två gånger, och ngr våningar till upp i Empire State, så jävla hurtig haha. Jag vågar inte ens tänka på hur vältränad jag kommer bli MOHAHA.

Fick tillbaka mitt mattetest idag, fick ett A som jag tänkte. Kändes skönt, första. Nu är det snart helg igen, det händer nog ingenting speciellt. Känner att denna perioden fram till att familjen kommer hit får bli enbart fokusering på träning och skola. Efter det är det april, och då är det säkert varmt och skönt och säkert roligare att gå ut igen, för just nu lockar det inte alls. Man har sina perioder I guess, det finns ju faktiskt så mkt annat att göra.

Jag vill åka på solsemester, vill någon följa med mig till Cabo, Mexico 1-7 april??????? Anyone????????????

xxx

Kommentarer
Postat av: Kusini

You gooo girl :) Duktig du är! woop woop. Love you .

2010-03-11 @ 19:45:19
URL: http://alexandrarundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0