A

Matten gick strålande, tror det blir ett A. Efter skolan gick jag och handlade lite frukt, och nu sitter jag här och ska börja plugga. Känner ni igen er i att sitta typ 3 timmar och bara skjuta upp precis ALLT? Så nu ska jag faktiskt börja, eller ne ska först göra en sallad.

Idag är jag så glad, jag får verkligen mer energi av träningen, psykiskt. Och jag vet att jag inte ska längta bort hela månaden, men jag kan inte vänta till älskade pappa och Pau kommer hit om 23 dagar. Ska bli så mysigt och kul, vi ska nämligen kolla New York Rangers spela i Madison Square Garden, gå på musikal på Broadway och flyga helikopter över Manhattan - ja, ni vet sånt som man knappast betalar själv som student ;) haha.

Nej, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0