Amazing day

Vaknade vid 9 för att plugga undan en del saker. Vädret var strålande och folk gick utan jackor. Gick ut runt tolv och gick ner och satt mig på promenaden längs Hudson River, läste min bok och lyssnade på musik. Gick vidare ner mot Battery Park, upp förbi Ground Zero och genom Tribeca och handlade lite på Whole Foods. Åt min middag - Sushi - på balkongen och solade ännu mer. Det var sjukt varmt idag, och det känns helt overkligt att det verkligen är vår.

Jag skulle egentligen ha min day off från träningen idag, men jag kan helt enkelt inte stanna hemma. Det är så otroligt rogivande och mysigt att vara där, träna, ångbasta och duscha så jag måste dit haha. Det blir dock lite senare idag. Ska plugga nu.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0