Crazy week coming up

Jag vågar inte ens tänka på kommande veckan in terms of plugg. Det är mycket nu, minst sagt. Ska försöka sitta uppe idag och skriva klart mitt arbete i Mass Communications till på fredag. Fick förresten tillbaka min uppsats i samma ämne i fredags, A blev betyget. Fick mycket beröm för mitt skrivande, till och med så han ville läsa upp den och en annans för klassen. Blev otroligt glad, och lite chockad eftersom jag är den enda utlänningen i just den klassen!

Angående huvudet vet jag inte riktigt. Jag vet inte om jag går runt och är hög på alla tabletter och det är därför det knappt känns, eller om det faktiskt håller på att lägga sig. Jag hoppas så in i helvete att det är borta imon så jag kan komma igång med träningen igen. Jag är så rastlös. Och inte bara det, slippa och gå runt och tro att det är min last supper hela tiden. Kanske en bra förklaring till allt jag ätit denna helgen, herregud. Jag har verkligen ätit som om det vore min sista måltid haha, i tre dagar. hahaha

Nu ska jag duscha, sen jag ska sätta mig och skriva till jag tuppar av.

VI HÖRS IMORGOOOOOOOOOOOOOOON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0