Energi

Jag har sån sjuk energi idag, fast att jag inte tagit ngt kokain idag. Skämt åsido, jag har sprunigt runt här hemma med världens energi och städat i 3 timmar nu, det var så jävla dammigt på mitt rum; inte konstigt att jag trott att jag varit förkyld i flera veckor. Bar ut sängen i hallen, sopade, våttorkade, hängde in vårkläder i garderoben, bytade lakan osv. Känns skönt.

Nu ska jag strax ut och gå en runda tror jag. Och sen till gymmet där jag tänkte spendera ngr timmar idag. Kommer ju bara kunna träna imon också, sen blir det uppehåll fyra dagar när pappa och dem är här.

Min kära Elle åker till Panama med sin pojkvän från Sverige i natt. Så hon kommer inte att vara här när jag har besök. Gosh nu är det inte länge kvar, lite mer än ett dygn. Just det, jag har prov imon; kanske borde plugga...

Vi hörs ikväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0