Friday

Min dag har varit riktigt bra. När jag gick till skolan blev jag så varm att jag kunde ta av mig jackan, solen sken och solbrillorna var på - VÅR! Så jäkla lycklig man kan bli av det, jag gick med ett leende på läpparna dem 34 blocken upp från där jag bor. Hade lektion i Mass Communications, väldigt intressant, därefter promenad ner de 34 blocken till gymmet som ligger precis på Broadway 5 minuter från där jag bor. 2 timmars pass, hem duschade och fastnade framför datorn och åt SVENSKT godis som jag fick av Elle's boyfriend. Bra kväll, men nu mår jag illa och känner aldrig för att äta godis mer. Så skönt att det inte smakar lika gott längre!

Vi har nu två stora killar (Elles kille och bror) sovandes i vår lilla lägenhet, det är inte varje dag vi har det kan jag tala om.

Nu ska jag strax lägga mig i sängen, skriva lite på en essay sen sova. Imon ska jag upp tidigt för att dra till gymmet, därefter ska jag på Museum of natural history uppe vid Central Park och också gå i Central Park som en del av en assignment i Earth History. Jag hoppas på vårväder ska jag kan ha på mig tygskor och skinnjacka.

Vi hörs imon!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0