KNÄPP

Alltså ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Jag måste bara skriva av mig. Jag kan komma på mig själv att klaga allt för mycket ibland, tänka på det jag inte har och också tänka på att jag vill vara klar med min utbildning nu. JAG ÄR EN OTACKSAM JÄVLA IDIOT IBLAND! Det är vad jag är, och från och med idag ska jag ändra mig, totalt.

Jag tänker på om jag skulle bott någon annanstans än just här, hur olycklig jag skulle varit eftersom jag hade jämfört precis allt med detta. Jag menar inte att jag skulle känt så om jag aldrig varit här i New York eller bott och upplevt staden, men jag känner verkligen att jag kommer aldrig nöja mig med något annat än detta. Jag hade inte kunnat flytta till Stockholm tror jag, gå längs Biblioteksgatan när jag vet att jag en dag gick längs 5th Avenue för att komma till skolan.

Jag får dagligen mail av tjejer som funderar på att flytta hit, med tankar kring utbildningen jag går och med en längtan att en gång göra precis det jag gör. Det är otroligt bra för en idiot som mig att få sådana mail OCH LÄRA MIG UPPSKATTA MITT LIV! Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, för jag kräker på mig själv när jag ibland sitter och funderar på om det kanske finns något bättre för mig. NEEEEJ det finns det inte, du hör hemma här, och ingen annanstans. Så nu ska jag sätta min själ till ro och sluta leta efter något bättre, detta är mitt hem!

Nu till något roligare efter ett litet utbrott. Jag och Elle gick och fixade check och betalade hyran i förmiddags, jag gick och handlade och lämnade tvätt. Men innan dess satt jag i Washington Square Park och solade i vårsolen, så himla underbart.

Nu håller jag på att plugga, senare blir det att laga middag vilket idag blir tonfisksallad och därefter 2 timmar på gymmet. Underbart.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0