Love it

Jag älskar denna dagen, den är helt fantastisk. Varmt och soligt och så mycket folk ute. Kom nyss hem efter en 5 timmars walk där jag började med att gå upp till Central Park, strosade rundor, åt sushi i solen, läste bok, och lyssnade på musik. Gick en bra bit upp i parken och stannade till och fotade och studerade olika landformationer till mitt projekt i Earth Science varvat med att spana hottiesar som idag hade tagit sig ut för att jogga i parken.

Vidare upp till Museum of Natural History där jag kollade utställningen om vår Planet Earth. Det var jag och turisterna.

Gick sedan lite mer i parken, satt och solade och därefter vidare ner längs 5th Avenue och kollade i lite butiker. Gick på marknaden på Union Square, handlade lite på Whole Foods, vidare ner längs Broadway, strosade i SoHo och nu är jag hemma och ska plugga undan lite innan jag ska iväg till gymmet om 2,5 timme.

Vi hörs senare!

Vårkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0