Lovely day

Underbar dag idag! Städade, lämnade tvätt och gick därefter ner till Hudson River och solade och läste 2 timmar. Fick en liten liten solbränna. Årets första! Därefter gick jag lite i The Village, West Village, vidare till Union Square sen längs Broadway ner.

Dekorerade hela Elle's rum med girlanger, ballonger och skyltar och andra roliga grejor. Hon fyller ju redan år i Sverige så jag gjorde det till hon kom hem från skolan nu för en stund sen.

Imon har jag matte, och innan och efter det måste jag plugga eftersom jag inte gjorde något idag. Inte bra alls! Torsdag ska det bli 20 grader så jag ska hinna med så mkt som möjligt imon så jag kan vara ute hela dagen, Central Park kanske, på torsdag. Nice!

Imon ska jag äntligen komma igång med träningen, det kryper i min kropp just nu.

Nu ska jag se Gossip Girl, oj vad bra det är.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0