Lycka

Nu är dem här, eller har varit i ett dygn. Igår mötte jag dem vid pappas hotell, käkade sushi hos mig sen och snackade. Jag och Pau lade oss i sängen och hade riktigt tjejsnack och åt godis. Jag fick sjuka mängder godis så nu kan jag hålla käften ngr månader haha.

Idag möttes vi vid tio, började dagen på Starbucks. Visade mitt gym, skola, och andra grejor i min vardag. Lunch i Midtown, åkte sightseeing-tur downtown, var på Madame Tussaud's, käkade middag och avslutade kvällen med Mamma Mia på Broadway för att sedan vandra hem i New York-natten genom Times Square söderut.

Nu är vi hemma, jag och min älskade syster. Jag är så otroligt tacksam för att dem är här, och får ständigt påminna mig om det. Också att jag faktiskt bor här och att jag inte är här på semester, även fast att det känns så.

Helt underbart. Nu ska vi lägga oss i sängen, äta godis och mysa. Imon blir schemat ännu mer smockat.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0