Lycka.

Idag vaknade jag, skakade på huvudet - YES IT'S GONE! Istället hade jag dragit på mig en mindre förkylning, men vem bryr sig? Jag dog inte. Det ska idag firas, denna regniga underbara måndag, med att plugga gärnet hela dagen. Igår skrev jag verkligen till jag tuppade av, jag skrev klart mitt arbete i mass communications på 8 sidor, vilket jag fasat för att börja med en längre tid. Helt fantastiskt att vara klar alltså.

Så listan med grejor inför Spring Break börjar sakta men säkert krympa. Nu är det inte länge till jag får krama och pussa min älskade pappa och syster. Underbart!

Annars, så har jag och roomie nu bestämt hur vi ska åka hem i sommar. Man vill ju hem och träffa familj och vänner, men å andra sidan vill jag inte missa något här. Så vi tänkte att vi åker hem den 30e maj, och stannar drygt en månad, eftersom jag kommer ha praktik fr.o.m den 5 juli skulle jag tro. Och har därför två månader med massa skoj här i NYC innan skolan börjar i september. Perfect.

Nu ska jag plugga!

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0