nice

Idag har jag haft en helt fantastisk dag. Jag började med att röra mig upp mot Central Park med ett gäng böcker, anteckningar, musik och lite lunch. Slog mig ner på en liten kulle där jag pluggade macroeconomi, solade och åt i 5 timmar. Det var så varmt så folk gick i klänningar, ballerina och linne. Fick en del färg också. HERREGUD vad jag längtat efter det...

När jag sitter och läser och hör på musik är det helt plötsligt ngn som skymmer solen, tittar up och där står en kille - "Is it a good book?". Först var jag lite fientlig, men det visade sig att han bara ville vara snäll och erbjuda sina tjänster. Oj vad det lät fel haha. Men han tyckte jag såg "fit" och "healthy ut", och ville att vi skulle jogga i Central park ngn dag, eller så hade han lite aktiviteter, han var tydligen personlig tränare. Well, trevlig i alla fall.

Efter 5 timmar i parken gick jag genom Times Square som bara ligger ngr minuter från skolan, och så hade jag mitt prov i macroeconomics. Jag utalar mig inte om det ännu, men det kändes ganska bra.

Gick hem, hade otroligt mycket överenergi av solen så stack till gymmet och tränade. Nu kom jag nyss hem, ska plugga. Sen sussa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0