Nighty

Kom hem från gymmet för en halvtimme typ, blev samma pass idag. Ska göra det måndag till fredag, sen lördag ledig och sen bara en timmes powerwalk på söndagar. Perfect! Jag brukar alltid bli sugen på något sött på kvällen, men när jag tränar så mår jag bara illa efter vilket gör att jag nästan kräker när jag tänker på t.ex. godis. Och det där suget efter godis har nog börjat ge med sig nu, då jag inte ens gjorde någon beställning varken naturgodis eller regular till helgen då Elles pojkvän kommer hit från Svea. Progress!

Nu ska jag strax ta en lång varm dusch och göra inpackning i håret osv. Därefter lägga mig i sängen och skriva på två uppsatser som jag ska försöka hinna en bit på idag innan jag ska sova - fy fan vad skönt det ska bli!

Imon har jag som sagt matteexam, väldigt intressanta och bra grejor att kunna. Kursen heter Mathematical Ideas så det är inte regular matte, utan mer teorier som är bra allmänbildning att kunna om jag kanske skulle vara med i... kanske Postkodmiljonären?

Oj nu börjar min trötthet avspeglas ganska rejält här, vi hörs imon istället.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0