Onsdag och sol

Idag är det underbart väder här igen. Perfekt! Vaknade för en timme sen, men börjar inte skolan förrän vid ett idag. Min sista riktiga lektion innan lovet eftersom att jag bara har prov på fredag. Nu är det bara två dagar kvar tills att dem kommer jippi! Sen tänkte jag på det att det är bara drygt två månader till jag ska till Sverige, helt sjukt. Det är nämligen två månader sen jag var i LA och det har gått sjukt fort. Jag tycker det ska bli så mysigt att komma hem och andas lite, ladda nya krafter och träffa familjen och mormor och morfar, VAD jag saknar dem.

Efter skolan ska jag hem och plugga, och sen blir det, surprise, träning.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0