Sova

VAD skönt det ska bli att sova, jag är så jäkla trött. Kom hem från gymmet för en timme sen, sjukt stolt eftersom jag klarade min första vecka att träna 6 gånger. Nu ska jag bara fortsätta så. Puh. Har sjukt mycket plugg just nu, och jag borde egentligen sitta uppe ngn timme till men jag orkar inte. Jag måste sova haha.

Usch, något av det värsta jag sett såg jag på gymmet idag. Borde inte säga så egentligen kanske, men det var en väldigt söt tjej som var grovt sjuk i Anorexia. Jag har aldrig sett något liknande, jag trodde inte ens att man kunde leva om man såg ut som ett skelett. Jag står i omklädningsrummet då tjejen kommer in, och jag fick tårar i ögonen när hon, efter att ha bytt om på toaletten, kom ut och visade sig. Jag ville bara ta henne i mina armar och sätta henne i en taxi raka vägen mot sjukhuset. Det var det absolut värsta jag sett, tänk er de smalaste på catwalken, men ännu smalare. Alla stannade upp och undrade vad i hela friden hon gjorde där när hon borde ligga inlagd för längesen. Varför skadar man sin kropp så?

På tal om ngt roligare, FIT vann mot vår competitor Parsons i tävligen som årligen hålls för att ta fram den bästa designern, men även vilken av skolorna som är bäst, och FIT vann givetvis! Nice. Alexander Wang blev först uppmärksammad i denna tävlingen, och den är covered av flera stora tidningar så som Teen Vogue etc.

Nu ska jag sova och drömma mysiga drömmar.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0