Störd

Haha, vet ni vad jag menar när man är sådär lycklig att det bubblar inom dig, och du vill typ skrika "iiihhh" hela tiden. Haha, vårt hus är väldigt lyhört så jag tror mina grannar tror jag är utvecklingsstörd eller något eftersom jag går runt och typ skriker så hela tiden hahaha.

Det känns otroligt bra inför provet, och Gud vad jag älskar den lektionen i Mass Communications, får mig verkligen motiverad. Efter skolan ska jag handla mat på Whole Foods därefter träna, så vi hörs ikväll!

Nu ska jag fixa mig sen off to Midtown :)

Här är förresten en bild på skolan, ligger på 7th Avenue, and 27th Street, bara drygt 10 block från Times Square.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0