The day

Nu har min kära roomie åkt, eller ja det gjorde hon redan två i natt. Usch, jag gillar verkligen inte att bo själv, och speciellt inte sova själv i en lägenhet. Vaknade vid 9.00 och ville egentligen sova en timme till, men jag kan inte. Jag tänker alldeles för mycket på att pappa och Pau snart är här, hos mig, i min lägenhet, i nyc, Pau's första gång sen jag flyttade hit. Oh så mysigt det ska bli. Jag ska laga mat till dem till dem kommer. Men själv ska jag bara äta godis, hihi. Jag kunde ändå inte motstå att dem köpte med. Såklart.

Nu ska jag plugga till provet jag har om ngr timmar, därefter är det SPRING BREAK! :) Känns toppen att jag klarat första delen av terminen så bra, jag ska verkligen bara njuta av New York nu och vara turist! Hinner aldrig det annars.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0