Tisdag

Glömde helt bort att skriva igår, vi går ut 10 om morgonen och kommer hem runt 10 på kvällen varje dag så blir ganska trött. Igår började vi i alla fall dagen med att shoppa järnet i SoHo, medan pappa jobbade. Mötte upp honom vid 5 tiden, gick och strosade lite, åt mysig middag och avslutade med bio.

Idag jobbade pappa igen så jag och Pau åt brunch i SoHo, shoppade mer, kramades med puppies i djuraffären, fikade och hade det så underbart mysigt. Gick till pappas hotell, där dem spelade inte en film (coolt), vidare till Little Italy för dinner, därefter ner till Pier 17, Wall Street, Ground Zero, Brooklyn Bridge, sen avslut på yogurtland.

Imon ska vi på lite mer sightseeing, göra mer shopping och bara mysa.

Jag är så lycklig att dem är här, och njuter varje sekund av att ha världens bästa familj, utan tvekan.

puss

Kommentarer
Postat av: charlotte

Aah vad mysigt! halsa din familj:) oooch jag hinner nog komma hem typ 4 dagar innan jag drar till LA. sa da kan vi ses for du ar vall hemma da:) love!

2010-03-31 @ 11:29:23
URL: http://charlottegiver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade hit via din kommentar hos Linn Herbetrsson. Du pitchade in din blogg riktigt väl - Mitt liv i New York - men synd att den inte dokumenterar med fler bilder. Det blir så mycket mer levande då.

2010-04-13 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0