Work out.

Så himla härligt att komma igång med träningen igen efter en veckas uppehåll, mår så mycket bättre. Började med en timmes intensiv powerwalk, följt av en halvtimme på stairmastern - jag gick ändå upp i Empire State Building, alltså 102 floors på maskinen. Mitt as kommer vara stenhårt om jag gör det 5 gånger i veckan. Därefter styrka för alla kroppsdelar, sen 10 minuter på crosstrainern. Puh. Love it.

Kom hem, snackade med min kära Elle, duschade och nu sitter jag här och ska strax krypa ner i mina nytvättade lakan med min nytvättade PJ's - lovely.

Imon hoppas jag på lika fint väder, det blir plugg, lite strosande (om vädret tillåter) och träning. En vanlig vardag helt enkelt.

Vi hörs imon!

Jag gick ganska högt idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0