Lame

Världens segaste dag, utan tvekan. Men självvald. Har inga direkta krafter att göra ngnting, vet inte alls vad det beror på. Känner mig bara helt utmattad och vill bara sova. Kanske lite vitaminer vore på sin plats. Men det får det bli ändring på från och med imorn, klarar inte riktigt av mig själv när jag går runt i myskläder en hel dag och bara är lame.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla nyaste Gossip Girl, sen ska jag ta en lååååång dusch och peela mig, raka benen och sen fixa naglarna. Måste nog träna lite mer på mitt matteprov också. Herregud jag har redan gått på sommarlov, min hjärna vill inte samarbeta alls. Så håll tummarna för mig imon är ni snälla!

GUD vad jag längtar hem just nu, kan inte säga det nog. Vill verkligen inte längra bort hela maj, men can't help it. Saknar mamma och pappa, och min bästa bästa Pau, och Andrée såklart! Och alla andra kära givetvis.

Puss och kram från mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0