Monday

Jag gick och lade mig ganska tidigt igår, var sjukt trött av värmen och träningen. Men somnade inte förrän vid tre eftersom det var så satans varmt. Tillslut somnade jag till åska och blixtar som drog in över city igårkväll. Så idag är vädret lite svalare, thank God.

Jag ändrade ju min träningsrutin igår lite och ökade speed på crosstrainern och också på stairmastern, och bytte ut min 1 timmes powerwalk mot löpning i intervaller. Jag hatar egentligen att springa men min kondition har blivit så mycket bättre nu så nu var det dags. Detta resulterade i att jag knappt kan sitta på rumpan idag, mina lår och rumpa är mörbultade och likaså armar då jag började köra med lätta vikter igår. På tre månader som jag tränat nu har mitt mål varit att bli fast och byta ut kroppsfett mot muskler. Jag känner att jag mer eller mindre nått mitt mål med det, så nu ska jag börja tona kroppen med styrka och lätta vikter. Nice. Beach 10 yes!

Idag ska jag börja plugga till mina exams då jag har mycket tid och vädret är dåligt. Utöver det händer inte så mkt mer än att jag ska äta god frukost nu, eller ja lunch blir det ju.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0