Saturday

Det har varit helt sinnesjukt varmt här idag. New York är underbart, men sommaren här är nästan outhärdlig. Haha. Men jag har legat och stekt på taket ngr timmar, därefter på balkongen.

Vid fem vandrade jag och Elle upp 5th Avenue för att för första gången på länge äta ute. Vårt kök renoveras ju så vi kan inte laga mat. Vi köpte med mat från ett vegetariskt ställe, jag tog en avocadosallad med vegan chicken och så satt vi oss i en park vid Bleeker Street och pratade ngn timme.

När vi kom hem så tog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang en runda, inte alls på humör för gymmet idag. Men imon så.

Imon ska det bli lika varmt så jag ska sola sola sola :) Wie.

PUSS

Pics som efterfrågas:

Rooftop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0