slut

Jag är så sjukt trött, mest i kroppen. Träningen, skolan och värmen tar verkligen all energi och jag hade lätt kunnat gå och lägga mig vid 9 varje kväll när jag kommer hem från träningen. Just nu längtar jag så otroligt mycket till jag sitter på flyget hem, ska bli så underbart att få komma hem och bara ta det lugnt och få bli omhändertagen av mamma och pappa och slippa tänka på skola, köpa mat och laga mat, betala räkningar och hyror. Få vara barn igen helt enkelt.

Men ja nu har jag tre veckor så jag ska njuta av New York, men det har jag ju också förhoppningsvis resten av livet till att göra så jag känner inte direkt ngt brådska med det.

Nu ska jag sova. Så. himla. jävla. skönt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0